Ви можете повернути товар протягом 3 днів, якщо:- товар не входить до Переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994;
- отримали товар неналежної якості;
- вміст посилки не відповідає опису вкладення (із порушенням асортименту, кількості, комплектності або упаковки);
- товар не був у вжитку та не має слідів використання;
- товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка;
- товар саме той, який був проданий нашим магазином.
Процедура обміну або повернення товаруЯкщо ви отримали товар неналежної якості (відкрили упаковку та виявили виробничий брак) - надішліть нам на електронну пошту mail@hubskyline.com.ua c позначкою «Повернення»: 1) фотографію товару, на якій видно брак/дефект, 2) фотографію етикетки 3) і фотографію упаковки.
Упаковка повинна бути збережена в обов'язковому порядку, в іншому разі обмін/повернення товару неможливі.Після цього з вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей.
Повернення коштівУ разі, якщо товар належної якості, але покупець відмовляється від покупки, повернення (зворотне пересилання) товару здійснюється за рахунок покупця.
Якщо товар виявився неякісним, умови повернення залежать від ваги товару. Згідно статті №8 Закону України «Про захист прав споживачів», доставка товарів вагою понад 5 кг здійснюється за рахунок продавця. Якщо ж покупка важить менше 5 кг, доставку оплачує покупець.
Грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем.
Повернення коштів займає в середньому до 5 робочих днів після отримання повернутого Товару на склад.
У разі відмови від одержання на складі Нової Пошти або перевізника Justin, повернення грошових коштів здійснюється за вирахуванням вартості відправок (доставка/повернення).
Ми рекомендуємоПід час отримання замовлення завжди уважно оглядайте покупку у присутності нашого кур'єра або співробітника Нової Пошти. Ви завжди можете оцінити товар візуально під час отримання, і в разі якщо він вам не підходить, відмовитися.
Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки.
Претензії щодо зовнішнього вигляду приймаються тільки у момент доставки або отримання товару на Новій Пошті.
Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур'єра, залишили поштове відділення або пункт самовивозу, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам і вашим очікуванням.
Закон «Про захист прав споживачів»Згiдно iз Законом України "Про захист прав споживачів" №1023-XII от 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. У документі зазначено: "Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний ним за призначенням".
Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"» затверджено Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну/поверненню:
- парфумерно-косметичні вироби;
- засоби особистої гігієни;
- нижня білизна;
- дитячі товари;
- інструменти для манікюру та педикюру
- та інші товари, які не пов'язані з асортиментом нашого інтернет-магазину.
Додаткова інформаціяТовар неналежної якості - товар, що містить недоліки. Недолік товару - це невідповідність заявленим характеристикам. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті.
Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості.
Оригінальні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольору вашого монітора.